Místní akční plán = MAP IV

Pedagogové se zúčastnili semináře „Hodnocení a sebehodnocení žáků“

/ Tereza Sáblíková

Jak hodnotit žáky v diferencované třídě? Jak uchopit hodnocení žáků s podpůrnými opatřeními vzhledem k požadovaným výstupům? Co je vlastně formativní, sumativní, motivační hodnocení? Jak …

Pedagogové se zúčastnili semináře „Hodnocení a sebehodnocení žáků“

Jak hodnotit žáky v diferencované třídě? Jak uchopit hodnocení žáků s podpůrnými opatřeními vzhledem k požadovaným výstupům? Co je vlastně formativní, sumativní, motivační hodnocení? Jak konkrétně je možné využít sebehodnocení žáků? Jak hodnotit různé aktivity žáků (např. písemky, ústní zkoušení, projekty, domácí úkoly)? … a mnoho dalších užitečných informací se dozvěděli pedagogové prvního a druhého stupně ZŠ na semináři „Hodnocení a sebehodnocení žáků“, který vedla 7. 11. 2019 v Kulturním domě v NMnM lektorka Mgr. Lenka Ondráčková.